søndag den 10. april 2011

Æggepynt

Her i hytten er der ikke tradition for at pynte vildt til påske,
men en smule bliver det nu til.
Sidte år lavede jeg disse æg og dem er jeg godt tilfreds med.
Jeg har brugt tynd ståltråd, udpustede hønseæg, perler og påskbilleder.
De gamle billeder finder du bl.a. HER
Jeg har formindsket billederne inden jeg printede dem ud, herefter
blev de dyppet i kaffe for at få det rigtige look.
Billederne har kun fået en lille klat lim på midten,
sådan at de "stritter" lidt ud fra ægget.
God solskins-søndag til dig.

6 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte. Jeg er ikke så meget for påskepynt, som jeg ofte synes er "for meget", men disse er altså så søde og enkle, at jeg slet ikke kan stå for dem :-D
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Karen: Tak. Jeg er heller ikke til gule æggeformet lys og mere i den dur, men en smule pynt har nu alligevel sneget sig indenfor ;)

    SvarSlet
  3. Jeg er også en af dem, der ikke gør så meget ud af påskepynt, men efter fremvisning af dit pynt, bliver jeg da inspireret til at kaste mig over noget!

    Tak, og fortsat god søndag!

    SvarSlet
  4. Betty: Du må bare i gang. Glæder mig til at se dine påskekreationer :)

    SvarSlet
  5. Ulla-Bella: En omelet eller 2 så har man æg til sådan en gang pynt :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...