søndag den 13. april 2014

En gammel kending

Når nu vejret ikke indbyder til udendørs aktiviteter
det blæser en hel pelikan og regnen står ned i stænger....
hvad er så bedre end at tilbringe lidt af dagen med sofa og strik?
Jeg har slået masker op til gammel kending der tåler gentagelse.
Denne gang med en knap så vid halsudskæring
og måske lange ærmer.
Senere på dagen har manden og jeg 
kaldt vores børn til samling i den lokale biograf
efterfulgt af lidt godt til ganen
 men først lidt strik!
Rigtig god søndag til dig
♥♥

14 kommentarer:

  1. Den er også bare flot, så den kan helt sikkert tåle en gentagelse.

    SvarSlet
  2. Bella er også en dejlig model :)
    Filmen en af dem som jeg rigtig gerne vil se, selvom den har fået ret dårlige anmeldelser. Det skal man heldigvis ikke altid stole på ;) håber i får en god oplevelse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Oplevelsen var såmænd ok - men ikke den bedste film jeg har set. Mand og de voksne børn var til gengæld begejstret :)

      Slet
  3. Det er vel nok en flot farve til endnu en smuk cardigan

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige sådan en farve der passer til det meste :)

      Slet
  4. Endnu et flot stykke strik :) - smuk farve :)

    SvarSlet
  5. Den skal jeg også strikke igjen, som jakke! Ha en fin påske!

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til at se din jakke.
      Ønsker dig en fin påske :)

      Slet
  6. Aner man en tempelblomst under opsejling ? håber I havde en god biograftur.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ingen tempelblomst, men en Bella med ærmer :)

      Slet
  7. Den model er bare så fin..... Hvordan laver du halsen mindre vid?

    SvarSlet
  8. Min trøje skal være XL - har slået op til M og strikket 12 pinde ret med udtagning på skiftevis 2. og 4. pind :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...