tirsdag den 25. januar 2011

Jeg har fået

Jeg har fået en award fra Miv og takker mange gange.

Reglerne er:

1. Tak og link tilbage til den person, der tildelte mig.

2. Del 8 ting om mig selv.

3. Give den videre til 8 bloggere, som jeg for nylig har opdaget.

4. Kontakte de bloggere og fortælle dem om deres priser.

Here we go:
1: Tak til Miv 

2: 8 ting om mig selv, hmm hvor skal jeg starte....
1) Jeg tænker i billeder og bryder derfor ofte sammen i grin (forestil dig Pølle Å)
2) Jeg er 158cm. høj.
3) Jeg har været den lykkelige ejer af en araber hingst.
4) Jeg spiser ikke tunge (det har været i munden før)
5) Jeg kan løbe på rulleskøjter.
6) Jeg er blevet kørt ned 2 gange (og det var ikke min skyld)
7) Jeg har, da jeg var 18, givet min chef en lussing (han klappede mig i bagdelen!)
8) Jeg bryder mig ikke om at spille kort.

3: Jeg har beslutet mig for ikke at give denne award videre. De bloggere jeg følger er skønne på hver deres måde, og jeg har svært ved at vælge én fremfor en anden. Derfor har jeg også besluttet at denne blog fremover er award fri blog. Jeg takker endnu engang Miv for awarden, for det luner altid at blive påskønnet, men jeres kommentarer på mine indlæg varmer tifoldigt.

4: Se ovenstående

4 kommentarer:

  1. Sikken en spændende én!

    Og Pølle Å gik rent ind !!!

    Knus

    SvarSlet
  2. Miv: Ja, ikke det mest idylliske navn, og det giver nogle plumrede billeder på min nethinde :-)

    SvarSlet
  3. Det er sejt nok lige at smække ham en, det fortjente han. Blev du fyret?
    Vibeke :-)

    SvarSlet
  4. Vibeke: Næe, men jeg sagde selv op samme dag. Fik mange undskyldninger med på vejen
    :-))

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...