torsdag den 2. april 2015

Så kom den endelig.......

...påsken.
Jeg har ventet og været utålmodig.
6 fridage er nu skudt igang og spørg mig lige om jeg trænger.
Der skal hygges med gode venner og familie,
børn og mand skal krammes, kysses og krammes lidt mere
og så jeg vil bare nyde at have dem alle omkring mig.
Måske bliver der hæklet et håndklæde mere til samlingen
eller strikket lidt til en baby.
En ting er sikkert
fridagene vil blive brugt og slidt på alle leder og kanter.
Rigtig god påske til dig og dine 


18 kommentarer:

  1. Nyd fridagene, det er en dejlig stak, du viser frem

    SvarSlet
  2. Vil også ønske dig og dine en dejlig påske :)

    SvarSlet
  3. Du må nyde dine fridage fuld ud, og kan læse at det også er planen. Jeg er også heldig i går fik jeg fri hele påske skulle ellers have været afsted lørdag og søndag, så nu skal jeg også nyde påsken.
    God påske

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt for dig Anne Marie. Rigtig god påske :)

      Slet
  4. Dejligt med flere fridage sammen.

    SvarSlet
  5. Du må have en rigtig god påske sammen med familien :o)
    Vejret kunne vi ikke ønske os bedre ..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har været rigtig dejligt med sol og familehygge :)

      Slet
  6. Håber du kan nyde den dejlige påske:-)

    SvarSlet
  7. Tak i lige måde! Jeg håber, I får slappet af og ladet op.

    SvarSlet
  8. Lyder som en dejlig påske - håber batterierne blir ladet lidt op :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har været en dejlig påske Marianne og der er fyldt på energi-kontoen :)

      Slet
  9. Jeg håber du har nydt fridagene, det har jeg. det er fantastisk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg - det er så dejligt med et spark til energien :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...