onsdag den 20. maj 2015

Lidt til mig

Er det bare mig der synes at tiden flyver?
Synes lige jeg når at blinke
og vupti så er der gået en måned.
På trods af travlhed er det lykkedes 
at få strikket lidt til mig selv.
Da jeg så Gamaldags bestilte jeg straks
lidt ekstra garn og gik i krig.
Alle ender er nu hæftet, trøjen er vasket
så nu mangler jeg bare at finde de rigtige knapper.
Som så ofte før  har jeg glemt at veje undervejs
men trøjen vejer, efter vask, små 500 gram.
Jeg har strikket i to tråde Højlandsuld
og mønstret i to tråde Cottonwool.
Jeg er yderst tilfreds med resultatet.
Jeg ønsker dig en god dag.


20 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin 😊
    Mønstret er røget i kurven 😉 ups.
    Nej, du har ret tiden flyver bare afsted.
    Tager det som et tegn på vi har det godt 😊

    SvarSlet
  2. Tak Yt. Glæder mig til at se din udgave :)

    SvarSlet
  3. Super fin. Lækker farver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne Marie. Var lidt i tvivl med farverne i starten, men er blevet godt tilfreds :)

      Slet
  4. Hvor er den bare blevet super fin. Rigtig fine farver, forårsagtige og anvendelige hele året :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Britt. Synes også den er forårsagtig og meget feminin :)

      Slet
  5. Den ser ualmindeligt lækker ud og lige tilpas til det her kolde forårsvejr! Flotte farver.

    SvarSlet
    Svar
    1. den er så dejlig blød og varm, men gad godt at vi snart fik lidt højere temperaturer udenfor :)

      Slet
  6. Flot trøje som kan passe til lidt af hvert

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror den bliver en af mine ynglings trøjer :)

      Slet
  7. virkelig flot cardigan og rigtig skønne farver du har sammensat. Hvis det ikke var fordi at jeg har gang i endnu en sjal samt et projekt Kaffe Fassett tæppe, så kunne jeg godt fristes til at skulle strikke denne cardigan.

    SvarSlet
  8. Den må bare på din strikke-venteliste ;)

    SvarSlet
  9. Den er super smuk, fedt at du har arbejde med forskelligt garn. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Charlotte. De forskellige gerne var en nødvendighed - ellers vokser mit lager mig over hovedet ;))

      Slet
  10. Jamen hvor er den smuk og lækker på den fede retro måde. Og hvor har du ret i at tiden flyver. Det er ikke hver uge jeg får lavet et nyt indlæg. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker. Tænker at der kommer de indlæg vi hver især har tid og lyst til - og sådan skal det jo være - men tiden har nu temmelig meget fart på :))

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...