torsdag den 27. december 2012

Arbejds-jul

I år skulle jeg arbejde juleaften og første juledagsmorgen.
Jeg var så heldig at juleaften kunne foregå i egne gemakker.
Første juledag måtte jeg tideligt afsted
  men kl. 15 blev der dømt fri lige indtil på søndag.
I går bød på nathabit og højt hår,
 "ta selv mad" fra køleskabet og bløde tæpper i sofaen.
Og så blev der ellers hygget, set en film eller 3
og måske var der også én der fik set lidt på den indvendige side
af øjenlåget.
I dag er der byttet en enkelt gave
køleskabet er fyldt op, synet er blevet tjekket, nye briller bestilt
så nu ligger dankortet og ømmer sig...
Nu vil jeg sætte mig og nyde synet - og duften - af én af mine
skønne julegaver mens jeg strikker på et par lange sokker.
Tasken der er fra CoverLap så jeg hos Plan A i Roskilde
da manden og jeg var på jule-gave-hygge-indkøbstur
og den røg lige ind på en førsteplads på min ønskeliste.
Nu er den min og jeg er så vild med den!
Den har de fedeste neon-orange detaljer
og kan bruges som skuldertaske eller på ryggen.
Jeg er sikker på den bliver en tro følgesvend i mange år.
Jeg ønsker dig en dejlig aften
 


20 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig jul - arbejde eller ej!
    Nøj, for en fed taske! Der har han alligevel hørt godt efter, manden, hvis altså ikke du har fået lov at hjælpe med at købe den......
    Håber, du får nogle dejlige dage til fortsat afslapning!

    SvarSlet
  2. Det har været en dejlig jul.
    Jeg anede ikke at tasken blev købt - så det var en stor overraskelse :)

    SvarSlet
  3. Lyder som rigtig hyggelige dage trods arbejde - og sikke en gave - wow den er flot - heldige dig , du har garanteret fortjent den :)

    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldigvis synes manden også jeg har fortjent den og jeg er så glad for den :9

      Slet
  4. Jeg kan godt forstå du er vild med den taske, den er sørme lækker. Min jul har også været præget af masse af arbejde. Men i morgen kl 19 holder jeg fri til torsdag kl 09.00

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor skønt med sådan en håndfuld fridage - så kan batterierne lades fuldt op :)

      Slet
  5. Åh, for ei stilig veske. Missunn!

    SvarSlet
  6. Den taske er også lige mig, så må vist igang med at lurer hjemmesider af.

    At passe synet er altså også vigtigt med de krea ting vi har gang i :D

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev forelsket i tasken ved første blik.
      Synet skal der passes på og når de gamle øjenkrykker ikke virker mere, må der nye til :)

      Slet
  7. Nøj for en flot taske - den kan jeg godt forstå, du faldt for - og så kan den bruges på ryggen også - både smuk og praktisk - jeg må lige tjekke den hjemmeside (-:

    SvarSlet
    Svar
    1. Faconen minder mig om min første skoletaske - den var bare rød ;)

      Slet
  8. Det er bare en superfed taske !
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona - jeg er også super glad for den :)

      Slet
  9. Den er total cool, din taske - jeg er vild med det enkle design og de små, gennemførte detaljer - FED JULEGAVE!!!!!!!!!!!
    Håber du får slappet rigtig godt af nu (uden arbejde) :-D
    Kh Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karen - der er ladet op til en lang arbejdsdag i morgen :)

      Slet
  10. Jummijummi den er lækker :-)). Ønsker dig et fantastisk nytår :-D

    SvarSlet
  11. God nytår. Lækker taske. Sådan en havde jeg altid i 70 og 80erne.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...