mandag den 29. juli 2013

Det er vist kun mit ønske

Det ville være pænt overdrevet at sige min tid bliver sovet væk.
Jeg er meget dårlig til at sove længe - og har svært ved at gå tidligt i seng.
Jeg nyder de stille morgner hvor jeg for det meste får strikket en del
eller - som denne morgen - bager brød.
Duften af hjemmebagt brød er den bedste måde at få resten af familien ud af fjerne på.
Der går som regel ikke mange minutter fra brødet er kommet ud af ovnen
til det første søvndrukne ansigt viser sig.
Indimellem ønsker jeg at jeg ikke var så morgenfrisk.
Tænk at vågne - vende sig om på den anden side og sove videre.
Det er vist kun mig der ønsker det - resten af familien nyder bare at stå op til frisk hjemmebag.
Må du få en dejlig mandag.


10 kommentarer:

  1. Det ser dejligt ud, jeg ville helt sikkert elske at have en mor der stod tidligt op og bagte ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nu også hyggeligt selv at bage ;)

      Slet
  2. Åh hvem gad ikke godt stå op til det syn og duften, ja den mangler her ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, desværre kan jeg ikke sende duft med :)

      Slet
  3. Der er ikke noget at sige til at de så dukker op! Det ser virkelig lækkert ud. Det må være rart at være så produktiv om morgenen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men de dage jeg har aftenvagt skal der lige økonomisere med kræfterne ;))

      Slet
  4. Det er dejligt at vågne ved duften af nybagt brød, men her i huset er det heller ikke mig, der får den opvågning. Jeg er også ude af fjerene timer før familien og også tit den sidste der ser dyner om aftenen.
    Gamle mennesker sover mindre, ergo får vi nogle meget lange døgn til den tid ;0D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahahaha... gad vide om vi kan finde på noget at bruge al den tid til - når vi bliver gamle :))

      Slet
  5. Hvor å det være sknt at kunne få så meget fra hånden om morgenen - jeg er desværre ikke helt sådan indrettet - men jeg kan hvis jeg skal :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vigtigste er at kunne hvis man skal - og indimellem kunne jeg godt tænke mig at være anderledes indrettet :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...