mandag den 26. november 2012

Stille start

Der er kaffe i koppen, stearinlysene kaster lange skygger
og jobbet kalder først om et par timer.
Stille start på en travl uge.
Mit strikketøj, der har ligget stille siden torsdag,
fortjener min opmærksomhed.
Vejrudsigten giver mulighed for frost og sne sidst på ugen 
så det vist på høje tid muffedisserne bliver klar til en rejse.
Skulle du få lyst til at strikke muffedisser kan du finde opskriften lige HER
Må din mandag blive lige som du ønsker dig
 

15 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud , og muffediserne er så fine - og skønne farver du bruger.

    Bliver garnet meget og dejligt blødt når det bliver vasket - overvejer en bluse i det garn :)

    Marianne

    SvarSlet
  2. Marianne - det går fint an til muffedisser og en bluse der ikke skal direkte på kroppen - men meget dejligt blødt, nej :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det en fin ide, at sætte de små hjorte ind i lysestagen. Muffedisserne er vildt flotte. Det garn ser lækkert blødt ud og farven er god, lige mig.

    Ønsker også dig en skøn mandag.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja så ved jeg hvor de er ;)
      Jeg vil ikke påstå at spindegarnet er lækkert blødt, men det går fint til muffedisser :)

      Slet
  4. Du er nu god til det med farver - de må på min to-do liste (-:

    SvarSlet
    Svar
    1. På listen med dem - når du først har fået dig et par bliver de uundværlige :)

      Slet
  5. Absolut en dejlig måde at starte dagen på, det sætter jeg selv stor pris på.
    Lækre muffedisser, du strikker, jeg må vist snart tage mig sammen til selv at strikke nogle

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er lagt an til en god dag efter sådan en start :)

      Slet
  6. Hej
    Hvor det da bare emmer af hygge:-) fin muffedisse - dem skal jeg vist lure lidt mere på.
    God aften.
    Jette

    SvarSlet
  7. Skøn strikkestund du har linet op til. Lækre muffedisser i skønne farver. Tak for opskriften.

    SvarSlet
  8. det ser vel nok lækkert ud begge dele. kom tilfældigt forbi din blog, men det kunne godt blive en daglig vane, jeg samler på alt og alle der kan strikke, har ikke selv en blog(er ikke så teknisk anlagt) men læser rigtig mange.
    hilsen anne

    SvarSlet
  9. Desværre har jeg ikke skrevet så mange kommentere men jeg kan da stadig ønske
    GOD JUL.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...