lørdag den 26. januar 2013

Lørdags-Hygge-Striber

Her er der taget godt hul på en lørdag aften uden vilde planer.
Melodigrandprix kører på tv, manden ser film på pc'en, 
ældstesøn er fløjet fra reden indtil i morgen,
 yngstesøn har gæst der har valgt at overnatte
og jeg strikker striber.
Striber der skal opgradere mit lager af sokker.
Lige om lidt vil jeg lune de pandekager jeg bagte i formiddags
og så skal de serveres med en klat god is.
Mon ikke det tager kegler?
Jeg håber du har en fantastisk aften



20 kommentarer:

  1. Dejlige striber! Din aften lyder også bare rigtig skøn. Fortsat god weekend!

    SvarSlet
  2. Hej Citronmoster.
    Jeg vil gerne være din faste læser.
    Jeg synes det lyder som du har haft en hyggelig aften. Det samme her hos os. Også en god weekend til dig.
    Jensia

    SvarSlet
  3. Sikke fine striber, hvor er du altså bare god!
    Jeg ville ønske, at jeg havde tålmodighed til de mange pinde, så skulle begge unger have lyne fusser:)

    Rigtig god weekend!
    Kh C

    SvarSlet
    Svar
    1. Sokker er god tv--strik og jeg har, næsten, altid et par liggende parat til et par omgange :)

      Slet
  4. De bliver gode. Hvad gør du med enderne?
    Jeg væver ind, og hæfter enkelte, som ikke bliver vævet under vejs

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg trækker trådene med op. Tager lige lidt billeder, da jeg har fået spørgsmålet i et par mails :)

      Slet
  5. Uha flotte striber Jane rigtig godt lide den grå som bundfarve, pandekager lyder som ren hygge :-)

    Håber du er kommet videre med den lille islænder, jeg strikkede også kroppen lidt længere da jeg synes den virkede noget kort efter mønsteret.
    Jane

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke fået trevlet op endnu, men det kommer og lidt ekstra omgange på kroppen :)

      Slet
  6. Sikke en dejlig lørdag aften. Og vi er enige om at det var den rigtige sang der vandt, ikke? Og dejlige stribede sokker :)
    God søndag til dig..

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er helt enige Gitte. God sang og en fed stemme :)

      Slet
  7. Det lyder som en skøn, skøn aften i havde.
    Pandekager tager altid kegler. Vi fik æbelskiver, de sidste indtil jul. Det var også lækkert.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Mmmm - æbleskiver smager også skønt :)

      Slet
  8. Hvor ser de dejlige ud de sokker. Det er rigtig flot med striberne!

    SvarSlet
    Svar
    1. En god måde at få brugt lidt rester på :)

      Slet
  9. Sikke nogle fine farver på striberne (:

    - Kit

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...