søndag den 6. januar 2013

Søndagssløvsind

Vejret her er gråt og vådt og efter et par praktiske opgaver er overstået
er der nu dømt afslapning med strik og læsestof i sofaen.
Knæstrømperne er vist det første der får min opmærksomhed. 
I min iver har jeg strikket 10 omgange for meget på skaftet på nr.2 strømpe
så nu skal der strikkes baglæns.
I øjeblikket kan jeg ikke uploade billeder fra min pc til blogger
og jeg må klare mig med min telefon
hvorfra billederne så vælger at ligge sig ned.
Jeg ønsker dig en god aften

24 kommentarer:

  1. De ser rigtig fine ud på billedet. Glæder mig at se dem færdige

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis jeg ikke laver flere bommerter er de snart klar til at blive vist frem :)

      Slet
  2. Er bogen god, har tænkt at g skulle eje ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Er kun nået til side 25 - men indtil videre tegner det godt :)

      Slet
  3. Dem glæder jeg mig til at se nærmere på. Smukt mønster.

    God dovne søndag til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et rigtig fint mønster og de har en god pasform.
      Du kan se mere til dem her: http://www.ravelry.com/patterns/library/knstrmper-med-hulmnster
      De lyserøde sidder på benene af min datter :)
      God søndag til dig også :)

      Slet
  4. De strømper ser spændene ud. Glæder mig til at se dem "rigtigt" ;o))

    Skønt med sådan en rolig søndag.

    Ha' en god aften
    Kh. Majbrit

    SvarSlet
    Svar
    1. En rolig søndag må der til indimellem :)

      Slet
  5. ahhhhh, sikken en dejlig søndag.... det kan godt være der er gået SØNDAG i den for de fleste bloggere :) :) :)
    mon ikke det er restitution oven på julen??? ;o)
    Glæder mig til at se dit færdige projekt

    Rigtig god søndag aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det er da lige det det er - og så er der nogen der har glemt at tænde lyset udenfor ;))

      Slet
  6. Det ligner lidt min søndag :)
    Dit sjal er bare så flot - kan også se, du har fået rigtig mange kommentarer på det.

    SvarSlet
  7. Det er dejligt med sådan en dase-dag i ny og næ. Tak for din ros af sjalet :)

    SvarSlet
  8. Det har vist været en skøn strikkesøndag landet over.... Her strikkes også på de knælange nu :-)

    SvarSlet
  9. Ja, strikke-dase-stilheden har ænket sig over land og by :))

    SvarSlet
  10. Ja, hvor vi dog trængte til stille søndag...

    SvarSlet
  11. Smukt mønster du strikker - dejligt med strikketid - når kvinder slapper af laver de noget ;0))
    Her har også været hygges,appeafaøndag - er ved vores datter og børnebørn :) - ren nydelse

    SvarSlet
  12. Det er så hyggeligt med en slappedag i familiens skød :)

    SvarSlet
  13. Håber, du er tilbage hvor du skal være. Det er bare aldrig fedt at 'strikke baglæns'! (På Kaj og Andreas'k, bliver det så 'brikke staglæns'?)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så tager vi den på Kaj og Andreas'k - det er meget sjovere ;))

      Slet
  14. Så kjedelig å strikke baklengs. Men heldigvis var det ikke så mange omganger. Lekker den stjernesjalen din også!

    SvarSlet
    Svar
    1. Baglæns-strik er SÅ kedeligt. Stjernesjalet er jeg også rigtig glad for :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...