onsdag den 30. januar 2013

Suk...

Jeg er vist det man kan kalde strikke-rastløs.
Jeg har lyst til at strikke lidt af det hele
og så alligevel ikke.
De stribede er lagt til pause i et hjørne
og istedet har jeg slået masker op til et 
Samtidig kigger jeg bøger og nettet
igennem for at finde lige DEN der opskrift
eller ide der kan fange mig.
Jeg drømmer om bløde trøjer med fine mønstre
Trøjer med knapper eller måske en fin lynlås.
Suk - nu skal jeg da heldigvis på job
så behøver jeg da ikke bekymre mig om strik
så længe.
God dag til dig



18 kommentarer:

  1. Ja, det er altså svært når der findes såååå meget spændende strik.
    Og at lede efter det helt rigtige i bøger, blade og på nettet det tar laang tid og lige pludselig ....
    Håber du findér det du søger :)

    SvarSlet
  2. kender det godt, har også projekter i gang, men vil hellere noget andet, det ser spændende ud, det du har gang i:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er så mange fristelser og det er svært at modstå.... ;)

      Slet
  3. Det lyder meget bekendt ;o)
    Håber at du snart finder roen og den rigtige opskrift

    SvarSlet
  4. Svar
    1. Det er vist en strikkers lod at ende der indimellem :)

      Slet
  5. Åh jeg kender det godt, men er sikker på du finder på noget :0) god arbejds lyst

    SvarSlet
  6. Lækre hose strømper du er igang med i en skøn farve og lækkert ser det ud. Nogen gange går man bare død i at finde lige det rette strik. Håber det lykkes for dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  7. Jeg kender det så godt! Er selv ved at afslutte et projekt og indtil næste ide dukker op, bliver der strikket sokker til manden :) Dine eller datterens hoser ser eller skønne ud og sjove at strikke!

    SvarSlet
    Svar
    1. De bliver skønne til et par gummistøvler og mønstret er nemt og afvekslende :)

      Slet
  8. Det ser ellers spændende ud det du har gang i men kender også til problemet man vil gerne det hele men døgnet har for få timer

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja - mere strikketid ville være skønt :)

      Slet
  9. Synes jeg kan nikke genkendende til det du siger :) Jeg har så mange små projekter, men det er nu også lidt sjovt med de små projekter. For så har man altid et eller andet man kan tage fat på :)
    God dag til dig

    SvarSlet
  10. Det er helt sikkert godt med små projekter der lige kan hives frem :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...