torsdag den 10. januar 2013

Tøsefornærmet

men da jeg lige ville tjekke at indtagningerne blev ens
 opdagede jeg at jeg havde strikket fejl i mønstret på første strømpe.
Jeg blev så tøsefornærmet at strømperne nær var endt i skraldespanden.
Heldigvis fik jeg lidt styr på mig selv inden det skete
og nu ligger de i strikkekurven indtil jeg gider at kigge på dem igen.
Men lange sokker skal der altså til
så nu er der slået op til Julia fra Suveræn Strik.
For en sikkerheds skyld strikker jeg begge 
strømper samtidig
Må I få en god nat derude
♥   


29 kommentarer:

  1. Ups.. Det ser helt sikkert anderledes ud i morgen! ;)
    Hvor ser de altså skønne ud de Julia knæstrømper, god idé med begge på én gang :)Glæder mig SÅ meget til bogen kommer fra biblioteket til mig. Engang..

    Godnat til dig også <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan roligt glæde dig - den er fuld af herligheder den bog :)

      Slet
  2. Kunne du ikke bare lave nr to strømpe med samme fejl? Eller en der ligner? Man skal huske at spørge sig selv, om der nogensinde vil blive lagt mærke til det. Hvis du heller ikke lige selv ser det, er det ok at 'fortolke' mønsteret frit. (I min verden)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh jo - jeg ser den fejl. Strømperne skulle være en gave, nu bliver de mine på et tidspunkt - med fejl :)

      Slet
  3. Øv øv - ja, nogen gange er vi bare for hurtige :) og maskerne for selvstændige .
    Hvor er de smukke de Julia strømper, strikker du to på en gang , med magicloop eller bruger du to sæt pinde og skifter!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg strikker med Magic loop - ikke fordi jeg synes det går hurtigere - men jeg har et bedre overblik ved lægindtagningerne :)

      Slet
  4. Åh det er så irriterne når det sker, godt de ikke røg til skrald, men de ny er også meget fine ;0k)

    SvarSlet
    Svar
    1. Næsten ens i mønstret og de nye strikker jeg forhåbentlig ikke fejl på :)

      Slet
  5. De strømper ser ellers lækre ud:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sådan et par hjemmestrikket knæstrømper er ren luksus :)

      Slet
  6. Ja hvorfor egentlig ikke. Når vi kan strikke to ærmer på engang, to strømper fra tåen og op, så kan vi også strikke to strømper med mønster. De bliver smukke. Jeg har set dem og de er skønne.

    God fredag til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Alt, næsten da, kan lade sig gøre.
      Også en god fredag til dig Lis :)

      Slet
  7. Tænk det kender jeg slet ikke at få det sådan ;OOO
    Godt du samlede dem op ;))
    De ser også så fine ud de strømper.

    Yt

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihihi - Jeg er nu også godt tilfreds med at jeg ombestemte mig. Jeg får mig et par fejl-knæ-strømper ;)

      Slet
  8. Uh ha hvor ser de lækre ud. Såda et par kunne jeg godt bruge i vinterkulden.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er hurtigt strikket - hvis man altså ikke laver fejl som mig ;)

      Slet
  9. Den største kritiker er en selv! Kender godt det med at lade strikketøjet ligge et par dage, når det driller. Men du kom jo op på hesten igen med det samme med et par nye strømper. De er lækre. Den er go' den nye strikkebog af Lene Holme Samsøe. Har den også.

    SvarSlet
  10. Kan lige mærke i min krop, hvordan du havde det - jeg strikker ikke så meget, men jeg har altid en karklud til at sidde på pindene, for den kan bare glide, mens jeg ser Tv eller snakker - men ak og ve, jeg strikker patent og taber jeg en maske, så kan jeg ikke finde ud af at få den samlet op, så er det bare igang med tilbagestrikningen og da det skete for 2. gang igår - ja ja, jeg ved hvordan du havde det ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahahaha - her blev der både bandet og svovlet ;))

      Slet
  11. Jeg synes, de ser virkelig lækre ud. Jeg er helt vild med farven. Held og lykke med næste projekt :-)

    SvarSlet
  12. Nogle gange driller det bare. Fine strømper iøvrigt og smart at strikke to på en gang. Jeg har endnu ikke set suveræn strik, men har hørt den er fantastisk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så kan du glæde dig, den er fuld af fristelser den bog :)

      Slet
  13. Det bliver nogle meget smukke strømper.

    SvarSlet
  14. Hold da helt op, jeg tager SÅ meget hatten af for din tålmodighed, håber de bliver færdige og at du bliver MEGET glade for dem ;o)

    Dem du har gang i nu, ser altså også rigtig fine ud, hvem der bare kunne skrue sine skanker ned i sådan et par :) :) :)

    SvarSlet
  15. De bliver færdige - på et tidspunkt - med fejl kan de snildt bruges i mine gummistøvler :))

    SvarSlet
  16. Skønne strømper! Jeg må hellere bestille bogen på biblioteket!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...